RANDOM SÖNDAG

Godmorgon sunshines. Min dag började med en mysig frukost med mamma och pappa. Alltid lika mysigt att gå upp och sätta sig vi bordet med familjen på morgonen, man börjar dagen mycket bättre då. Just nu ligger jag här i sängen med min randiga pjyamas och lyssnar på musik,Chris brown min baby.  Skulle inte tacka nej till den rösten. När jag sjunger här hemma ropar alltid min bror att han får ont i huvudet? haha va? jag som har en så himla fin stämma! haha. Fast iof skulle väll inte passa sig att ha en killröst kanske.Gårdagen var helt okej. Vi var i villastan hos jacob hela kvällen. Allt var bra tills folk började tro fel saker om mig. De som känner mig veta att jag aldrig skulle göra så mot någon. Blev faktiskt riktigt besviken när jag blev anklagad för både det ena och det andra. Min söndag ska bestå av plugg för det mesta och lite senare ikväll ska jag ut och jogga nere vid sjön. Efter det blir det ett långt bad, gossip och onethreehill. Har börjat gilla söndagar, idag gör jag det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0