PICTURING ME THEN PICTURING YOU



Ligger här halvtdöd och lyssnar på musik samtidigt som jag halvsover, ska ta och hoppa in duschen om en stund så att jag vaknar till lite, eller så kanske man ska ta och sätta på en film och dega lite till. Äsch jag gör det min kropp låter mig göra. Har tränat lite idag också, haha ja! Jag har tagit mig friheten att göra några sittups och såntdär shit, jag måste nog vara sjuk. haha. Men grejen är att jag ofta bestämmer mig för att jag ska börja träna för att orka mer och sen gör jag lite lätta övningar hemma men slutar efter några dagar eller några veckor. Och när jag köpt gymkort så har jag använt det några gånger och sen haft massa ursäkter för att jag "inte hinner åka till gymmet" jag är nog ingen träningsmänniska helt enkelt men det kommer väll när jag får ännu ondare i kroppen och ryggen, då blir jag väll tillslut tvungen. Nu ska jag gå ut till mamma och ta över halva soffan, byye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0