INTE MIN DAG IDAG

tröttsamt. Inget går min väg idag. Vill bara lägga mig ner och gråta som en liten bebis, vill bara ligga kvar i min säng hela dagarna, vill bara stryka ett streck över en heldel. Jag orkar inte dethär! Men jag måstemåstemåste, hela tiden. Plugget tar död på mig också. Så nu ska jag äta mat och sätta mig och inte ha något liv vid böckerna, och oj vad kul, Verkligen! Men jag är iallafall glad över att jag har Emelie, min goa och söta Emelie! Utan henne skulle jag väll förmodligen gått runt som ett fån i skolan och trillat och gråtit över allt möjligt. Men emelie får mig alltid på bra humör. (och matilda får jag inte glömma. Tycker om dig tjejen även om det blev lite bitchigt ett tag, haha. Ja som sagt inte min dag idag, då det mesta tycks gå fel) Ikväll ska jag klippa min kompis syters pojkvänn. Och sen ska jag sova, ska försöka somna tidigt så att jag förhoppningsvis vaknar på bättre humör till en bättre dag. Vi hörs senare, i ett förhoppningsvis lite positivare inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0