GODMORRN

Hallå! Kunde inte alls somna igår. Låg bara och tänkte mer och mer för hur mer tiden gick. Men jag ställde klockan på nio i morses så att jag ska försöka vända om på dygnet, så blir det mycket lättare att somna sen när skolan börjar. Plus att vi har en del plugg nu på lovet också. Sjukt tröttsamt men jag ska försöka göra lite grann idag så slipper jagtänka lika mycket på det hela tiden. Sen ska jag nog också ner till mormor och morfar en stund och sen ska jag somsagt iväg och simma med Matilda. Ja, då här ser min dag ut, nu ska jag göra mig något att äta och se på veckans avsnitt av the city. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: tekirch.blogg.se

Hej, allt bra med dig? :)

2009-02-10 @ 12:51:50
URL: http://tekirch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0