GÅRKVÄLLEN

Allt började med att Fanny skrev till mig tjugo i åtta på msn att vi skulle åka åtta och då satt jag där i myskläder och käka godis så jag sprang in i duschen och skyndade och mig som satan, och när jag står i duschen hör jag min mobil ringa men jag tänker att jag inte hinner svara men då ringer det på hemtelefonen istället. Och vem är det som ringer ? Jo fanny såklart: Jag skooooja ju bara! haha den stööörda jäveln. Men vi åkte väll ner till stan vid niotiden, då satte vi oss på en restaurang och åt pizza. Efter det åkte vi upp till Tobias i villastan. Nu ska jag äta lite frukost och piggna till. Lite senare ska jag räffa Fanny och vi ska förmodligen hem till en kompis till mi. Vi hörs senare. Puss!

Kommentarer
Postat av: fanny

robin hette han ju inte? hahah

2009-02-07 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0