EN NY VECKA


Imorses ville jag bara ligga kvar i sängen hela dagen, men jag tvingade mig upp.

Precis innan jag skulle åka in till stan igår för att simma med matilda så ringde jag för att titta när badhuset stänger och deras svar var: nu! så att åka och simma var bara att glömma. Så vi gick till friskis och gymmade istället. Och efter det gick vi till ica och köte morötter och dip! sen åkte vi hem till mig. Tittade film och sådär. Idag har jag träningsvärk och det är ju himla mysigt (Y) haha, eller inte.  Nu ska jag dricka upp mitt té och äta mina ostmackor. vi hörs senare

Kommentarer
Postat av: Daria

jag var noga med vad jag ändrade! ändrar man en grej, måste man ofast ändra några till för att det ska stämma! jag tror att du har ändrat "width" under "div wrapper" för mycket så att det halkar ner, fast å andra sidan så vet jag ju inte hur mycket mer du har ändrat!

2009-02-09 @ 14:49:55
URL: http://dariacalic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0