EN DAG PÅ STAN MED MALIN


1. Malin ville ha ett kort på mig så man fick väll ställa upp, hehe
2&3. Hittade ett par jeansshorts men kan inte bestämma mig om jag ska gå tillbaka och köpa dom? 350 kr kostar dom.Fina.
4. Min mat
5. Chai té
6. En av borås gator

Blev en sväng i stan med malin idag. Riktigt skönt att träffas och prata. Vi har så mcyket att ta igen! Kommer ihåg hur tajta vi var. Gick inte en enda dag utan att vi träffades. På helgerna frågade vi inte "vad ska du göra i helgen" var mer "vad ska vi hitta på?" jag saknar tiden då vi två var en! men ingen idé att tänka på det förlutna. Bättre att gå vidare och göra det bästa av situationen. Jag kommer alltid finnas där  malin och jag tror att hon gör desamma för mig.

Kommentarer
Postat av: blondinbella

Zahra!!!!!!!MIN FINA,ÄLSKADE,SÖTA,UNDERBARA,KONSTIGA,SJUKA vän. När får jag träffa dig?! Jag saknar dig så mycket. Vi får ta en runda i stan snart, min modetjej.

2009-02-13 @ 14:08:46
URL: http://alexandrat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0