BIO MED TJEJERNA

Klockan åtta ringde matilda mig och sa att jag skulle möta henne i stan halvnio för att gå på bio med michelle, Evelina och två till. Så det var bara att gå ut till bussen och ta sig in till stan. Vi såg Valkyria. Kan väll inte direkt säga att det är den bästa filmen jag sett men jag gillar ioförsig verklighetsbaserade filmer men den här var väldigt krånglig att förstå. Om en stund ska jag försöka sova, om det nu går. Jag ligger och tänker så mycket helatiden så det är omöjligt att somna. Imorgon är det Varberg som gäller och det ska bli skönt att komma bort härifrån faktiskt. Och bara tänka på sig själv. Bara göra det jag själv vill. Det kan vara bra ibland, även om man har sina underbara vänner här hemma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0