ÄNTLIGEN.

Är jag hemma tidigt, för igår var det min sista dag på APU:n jag fick en fin chokladask och massa kramar och de sa att de gärna ville att jag skulle praktisera där i tvåan också. Så himla kul. Idag gick jag upp tidigt för att gå till skolan, springa vinterjoggen och göra ett matteprov. Vinterjoggen tyckte inte min idrottslärare att jag skulle göra eftersom det snöade så fasligt mycket i morses så jag styrketränade istället och matteprovet gick jättebra! Min mattelärare rättade det direkt och berättade att jag fick VG! JAg gjorde några slarvfel vilket vart surt men det är så skönt att ha det gjort nu. Jag blev iallafall klar med provet vid halvelva då jag gick till stan en snabbis och shoppade lite (inbillar mig att jag kunde göra det som belöning för att det gick så bra på provet  jag varit så nervös för) Om en stund ska jag försöka fota mina nya kap

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0