24 FEBRUARI



Ännu en tisdag och semledagen. Jag har inte kunnat sova alls mycket inatt. Jag vaknade nästan varje timma utav att jag drömt en mardröm och sen hade jag svårt att somna om varjde gång, ett sms mitt i natten förbättrade inte saken heller.Skoldagen gick hyffsat fort även om jag var helt slut och väldigt trött, vi gick till bageriet och köpte semlor ockcå och det gav mig ju lite mer energi iallafall. Idag känner jag för att bara ligga i soffan, äta goda saker och titta på tv, så det är vad jag ska göra idag. Inte så mycket helt enkelt. Egentligen borde jag plugga matte men ne det orkar jag helt enkelt inte. Pappa ska åka och hämta min symaskin som vart på lagning idag också, lycka.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aw. fina tjejen! när ses vi!? hhhhjärtttaaaaa

2009-02-25 @ 10:04:34
URL: http://alexandrat.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför uppdaterar du inte längre med outfits och andra trevligheter?

2009-03-01 @ 16:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0