12 februari

hej bloggen. Jag är riktigt trött idag. Kom hem ifrån joeline två inatt. Men jag var ändå tvungen att gå upp tidigt idag för att träffa malin som jag inte träffats på evigheter, vi ska ta en fika i stan och snacka om allt ifrån himmel och jord. Malin och jag var bästavänner och har kännt varan sen hurlångt jag kan minnas. Nej men nu blev det lite bråttom här som vanligt! Måste hoppa in i duschen och fixa iordning mig. Ska testa mina nya produkter som jag och mamma köpte igår. Skirev mera när jag kommer hem igen, Puss

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!

Nu har jag startat en ny blogg. Jag bloggade tidigare på sannawiberg.blogg.se men valde att göra mig en ny blogg. Hoppas du vill följa den och lägga till den på blogglovin :)



Sanna

2009-02-12 @ 12:32:02
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0