uppemedtuppen

enligt fanny sitter jag och är uppe mitt i natten kan jag tänka mig, för klockan är ju bara elva på morgonen, haha, hn kommer väll sova till fyra kan jag tänka mig.
ska vara kvar här en stund till, i några timmar antar jag, sen blire hem, fixa lite grejer, sen blire till staden med Amanda.
måste hitta ett par jeans, jag fryser ju ihjäl i strumbyxor.
kalla, iskalla Sverige är det vi bor i.
känner vilken träningsvärk jag har i hela kroppen pågrund av stepupen igår också, wihoo, nderbart, känner jag iallafall att jag har tränat, för det var ju inte igår, eller jo det var ju ioförsig igår, men haha, ni fattar ordspråket.

ska väll passa på att sova lite till nu, hörs senare, då ska ni få se skorna, ett par mc-kängor, ni har kanske har sett dom förut, från dinsko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0