Sjuk tjej

idag är det sista dagen innan lovet, dagen man längtat efter, och självklart har jag turen som vanligt och går och blir sjukt, åh man tackar så mycket!
har vart vaken hela natten och hostat, och vart febrig.
fy tusan vad jobbigt, min hals är alldeles öm.
jag försöker få i mig ett litet äpple just nu, men min hals värker mer och mer, för varje gång jag sväljer.
jag blir galen.
jag som skulle ut med tjejerna idag, det skulle bli en perfekt start på lovet, men nae, det får bli att dra en film, och käka godis istället(om jag lyckas svälja det)

aja höstmys funkar väll det med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan. så är det alltid.

2008-10-26 @ 01:34:17
URL: http://www.metrobloggen.se/barbent

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0