Shopping


hittade rätt fina grejer ändå? inte så många men ändå, jag menar ullared kanske är en guldgruva, jag menar titta på den fina guldiga spegeln? ska försöka få pappa att få upp den på väggen direkt.

hittade också ett tunt skärp med nitar, kan man ha till lite sötare kläningar i midjan, för att bryta av det söta, eller varför inte, till ett par jeans och ett linne.

sen lite andra småsaker, som spännen, toffsar, lypsyl, svartnagellack, och sen ett alltiallolack ifrån depend, (jag letade efter ett toplack, ett underlack, och ett lack som stärkte naglarna, och då hittade jag det här som är till för alla tre ! du kan hitta det på h&m och kicks bland annat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0