Onsdag

hej!
hahaha, jag sitter här och skrattar för mig själv, tittar på vakna med the voice och dom gör en rapattack till blondinbella, så sjukt kul! man kan ju bara inte låta bli att älska jakob !
kanske kan någon anmäla att dom ska göra en liten rapattack åt mig(A) haha (;
idag ska jag ju som sagt till gekås, och efter det skulle vi kanske till något annat shoppingställe så det blir inte så mycket bloggning under dagen.
Kommer väll hem vid sex-tiden, så då får ni kika in igen!

nu ska jag käka en stor "frulle" (tänk med en bondig skånsk dialekt)som min bror jämt retar mig med och säger, haha.

vi hör sen.

Kommentarer
Postat av: Zäta

jag har precis käkat en stor frulle :D

2008-10-29 @ 14:17:18
URL: http://www.metrobloggen.se/mikaelaz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0