onsdag

hej bloggen, har kännt mig helt seg och nere, antar att det blivit höst? haha, det är ju då folk brukar bli nere, ne men så farligt är det inte, har väll bara en dålig dag kan jag tänka mig.
börjar ju klockan åtta också, vilket betyder att jag måste åka hemmifrån kvart över sju, bara det är ju rena självmordet, fast jag kan ju ioförsig trösta mig med att jag slutade halv tolv,
aja, efter det blev det knalleland för att titta på skor,  jag vet exakt vad jag vill ha, men hittar dom inte, typiskt.
annars har det väll inte vart en så värst hänelserik dag, har mest gått från kylskåpet till tv:n känns det som, haha.
behöver plugga egentligen, men jag orkar inte nu, men om en stund, kanske jag lyckas få fram böckerna.

förresten daniella hade köpt maltesers och vi tänkte, nemen maltesers på ett lätt sätt, haha :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0