Morrn

vaknade tidigt idag, antar att det var av ren vana.
jag gick upp och satte på vakna med the voice som har blivit som en slags morgonrutin, jag kom på att det var tisdag och insåg att elin kling skulle komma dit, som hon alltid gör på tisdagar.
Men klockan blev några minuter över halv nio och hon kom inte dit, och då visade det sig att hon hade försovit sig, typiskt.
aja, jag överlever nog.

jag tog mig en pizza och trösåt lite, haha, jag vet, pizza till frukost kanske inte var så smart, men jag var så sugen.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen får vi se vad som händer denna dag.


vet inte riktigt vad jag sysslar med på bilden, tror jag var rätt så nyvaken om jag ska vara ärlig.

Kommentarer
Postat av: Lisa

vilken fin kofta du har på bilden):<3

2008-10-28 @ 10:32:56
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: zahra

tack så mycket(:

2008-10-28 @ 12:36:20
URL: http://barazahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0