mitt öga är pajat.

nja, pajat var väll kanske å ta i, men det gör så jävla ont, har fått en liten vagel i ögat, på nedre fransraden, någon slagd inflammation i en hårsäck, och det gör så sjukt ont, gör ont varje gång jag blinkar!

slutade halv två idag, gick till stan med emelie, köpte nya strumpbyxor,går ju inte att använda dom mer en än gång innan dom är sönder, sen blev det ett linne också,
efter det åkte vi hem till mig och sådär, nu ska jag tvätta bort sminket och se om det onda i ögat någonsinn vill gå över, haha, stackars mig, för det finns ju verkligen inte värre saker !



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag börjar också få det! eller så är det ögoninflammmmmmmmmmmation!!!!!!!!!!! buHAHE :(((

2008-10-15 @ 20:33:41
URL: http://barbent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0