Jag och mina fötter är äntligen hemma.

mina fötter håller på att tinas upp efter kylan, nu är det fan vinter, jag hackar tänder !
En vinterjacka måste verkligen inskaffas nu, annars kommer jag dör av kylan, haha med en viss överdrift kanske.

jag hittade en del små saker bara på vårt alla älskade ullared.

fast det roligaste var hemresan (åkte i en minibuss med mamma och hennes vänner)
vi var sju pers i en liten minibuss, och vi hade sexton stycken påsar som skulle in, plus min spegel, hahaha !
vi satt som små pinnar ända fram till borås, då jag, mamma, vivvi och kristina skulle byta till kristinas bil,
vi satt alla tysta tills kristina hade släppt av vivvi, då drog hon på  volymen och körde lite snabbare, men det kändes som hon körde hur fort som helst, för motorn har pajat så det låter som värsta rallybilen, haha.
så jävla kul.

nu ska jag fota grejerna, så får ni se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0