Godmorgon!

halloj bloggen, nu har man äntligen vaknat fast det egentligen inte ens känns som man somnat, alltså fortfarande sjukt trött, typiskt söndagar, trött trött trött.
igår blev jag inte hemma, vi drog till linnea och sen till brämhullt,  inte roligaste kvällen men det funkade helt enkelt.
tog bussen hem med mikaela vid halv-tre, fanny och linnea stannade längre men jag var sjukt trött och ville bara hem till min säng.
imorgon ska jag träffa bästo-jennifer, vi ska shoppa, fast jämt när jag ska shoppa så hittar jag inget och när jag inte ska shoppa hittar jag massvis, så vi får väll se hur det blir, alltid lika kul att träffa jennifer iallafall,
nu ska jag fortsätta titta på the hills, det är ju något slags maraton nu för att säsong fyra börjar ju  8 november !
ni får troligen bilder ifrån igår senare, om fanny orkar skicka, troligen inte, men man vet ju aldrig.

hörs sen,  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0