God morgon

det har vart en lugn och skön helg, jag har vilat ut mig och äntligen blivit frisk, underbart.
Igår var fanny på Björn, Özz och någon mer ståuppkomiker, det hade vart bra har jag hört, efter det kom hon iallafall hit, vi hade tjejkväll, ingen hemma, så vi hade heeela soffan för oss själva, och mamma hade fixat massa go mat så det var perfa.
Vi somnade rätt så tidigt, eftersom fanny var rätt så trött sen ifredags då det hade blivit rätt så sent, och jag var fortfarande utslagen efter sjukan.
hela morgonen har vi suttit och tittat på the hills, haha, så jävla bra, man blir beroende.
vi har iallafall kommit fram till att vi ska skaffa ett hus när vi blir "stora" , och där ska vi bo tillsammans, med pool, hundra rum, och så ska vi ha hur mycket pengar som helst och alla ska vara hur lyckliga som helst, eller ne inte lyckliga, det måste ju vara lite drama också,  precis som i the hills.
Det skulle vart något, fast vi får nog nöja oss med en liten lägenhet kan jag tänka mig, haha.

titta vad fint jag fixade till fannys mobil!

ska förmodligen träffa Amanda och linn lite senare idag,
jag är sjukt shoppingsugen också, vill köpa upp hela Borås, men det kan jag nog dröma om.

skriver mer senare!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken dag på lovet kan du träffa mig? hoho!

2008-10-26 @ 19:31:45
URL: http://www.metrobloggen.se/barbent
Postat av: zahra

när kan du :) ?

2008-10-27 @ 17:46:54
URL: http://barazahra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0