hemma i värmen igen

Nu är jag hemma ifrån en liten sväng på stan med mamma,
Hittade inte så hemskt mycket, men det blev en svart polo ifrån ginatricot, inte en såndär tight i halsen för sånna får jag panik av, utan en som är mer pösig, ni får se bild senare.
Fast det gjorde ingenting, att jag inte hittade så mycket alltså, för det är alltid lika kul att bara umgås med mamma, eftersom det är något som man ibland kan "glömma av". Det är lätt att glöma av familjen för att istället träffa vänner och prioritera annat, men tillslut inser ma hur mycket famljen betyder för en.

Jag har märkt att min kamera bara blir sämre dag för dag,
tillexempel som idag när vi skulle ta kort utomhus, så blev färgerna helt konstiga, så himla irriterande.
Tror jag får ta att önska mig en ny i julklapp, det är ju inte så lång tid kvar tills dess trots allt.



imorgon blir det gekås till hundra, alltid lika kul att gå där inne och titta på all skit som finns,
nej nu ska jag gå och läsa lite tidningar och käka marabou med mintkrokantsmak.



pussen♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0