bästevän

sitter hos min bästevän, har bara irriterat henne hela dagen, bästa jag vet, för jag vet att hon egentligen tycker det är kul, har satt på gamla låtar på hennes dator dansat runt i hennes rum hoppat på henne, och hon skrattar hysteriskt, slår tillbaka och skricker något som "a av dig din truckerkeps" ur mr cool, haha.
har inte hunnit skriva på länge, har vart sjuk, eller sjuk och sjuk, haft någon slags av ögoninflammation, så det blev ingen skola igår,
och förresten det blev ett mvg på matteprovet jag blev så glad.
blev ett par skor efter skolan, ni kanske får se dom nångång, imorgon eller något.
funderar på att bli brunett också, får se hur det blir.
fanny sover sött som en stock här bredvid, och nu sprattlar hon här bredvd, tror jagska ta och göra samma sak, sova alltså, natti gullungar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0